fredag, mars 16, 2012

en snorvalp och en bästa vän.

min lilla pojke är förkyld och helt täppt i näsan. stackarn! han har varit det i tre nätter nu men det var först inatt som det hindrade honom från att sova. koksaltlösningen funkar dåligt, men efter andra omgången mat bäddade vi in honom i babyskyddet och då fick vi alla lite sömn.

han blir så ynklig och gnällig och vill ju såklart ha nappen hela tiden, vilket är tämligen svårt när man inte riktigt kan andas genom näsan! men nu ligger han och sprattlar och halvsover bredvid sin pappa och verkar ganska glad. inte konstigt det, för idag kommer världens bästa Nicklas!

Nicklas lärde jag känna när jag vandrade på Irland i somras. vi var ungefär lika trötta på mänskligheten båda två så vi fann varandra snabbt! trixet är dock att han bor i Uppsala vilket ofta känns som en evighet bort... men nu sitter han på tåget ner mot oss!

1 kommentar:

  1. Åhh, va härligt det var! Jag vill se uppdateringar ofta. Annars blir jag lite putt. Glöm inte skriva businlägget. Finurla även på boken.

    Hoppas att kvällen blev trevlig med lite kalas.
    //Farbror Pus

    SvaraRadera