måndag, oktober 03, 2011

skrattar högt och drömmer tyst.

så, nu kör vi! jag heter lisa, är 20 år och bor i kristianstad. detta är en blogg om mig och min vardag. min vardag som timanställd och smått stressad, som scout och ändå knappt engagerad och som gravid och fantastiskt förväntansfull. men ändå ganska rädd..

jag tänkte skriva om allt och inget på den här bloggen. om hur det är att flytta hemifrån och ihop samtidigt. om hur det är att vara ung och gravid. om hur det är att vara tokförälskad och fnittrig men ändå trött och förvirrad. ja om allt som jag stöter på.

jag älskar att läsa böcker, att cykla i medvind, att pyssla med screentryck och att drömma om inredning. jag föraktar orättvisor, trångsynthet och rädslan för allt främmande och ovanligt.

så, hoppas vi ses!

2 kommentarer:

  1. Eurasier, en perfekt familjehund som är jättesnäll och inte behöver så mycket motion. Så vidare stor blir han inte heller. Hade nog passat bra till er om ni skulle bli sugen på hund!

    SvaraRadera
  2. Jag tänker följa denna om du skriver något, snäckan! ;)

    SvaraRadera